tjennatjenna!

Jag sitter på hotellet och degar, har lite feber och är allmänt seg. Idag har jag inte bloggat så mycket för vi har vart iväg och gått långpromenix och jag har spenderat dagen med mina två män! Torres och henrik! Tyvärr så har jag ingen systemkamera med mig och tro mig, det ångrar jag jättemycket! Man kan ta så himla många fina bilder här och dagens outfit och massa kort på torres och allt. Jag hoppas verkligen min mamma skickar upp den till mig, även om det kostar en del! jag vill ju ha mycket kort i mitt liv, som man kan spara och dokumentera och speciellt här i bloggen!

En blogg utan bilder och filmer är ju väldigt tråkigt, eller det tycker iallafall jag! uschusch.. Men som sagt, jag hoppas mamma skickar upp den!



jag i vintras! ;P
puss da big EM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0