tjenixen alla läsare!

Gamlingen här va ;)
Jag sitter just nu på hotellets balkong, varmt är det och jag har precis tränat med Torres! Jag tycker livet är så tråkigt när min pojkvän jobbar och det finns inget annat att göra, + att jag inte har någon kamera, och det suger verkligen! det kostar 300 att skicka upp den så jag funderar på att be mamma göra det faktiskt, för här kan man ta otroligt fina bilder, och det är roligare för er att kolla på nya bilder en massa gamla och webcam bilder, eller hur?

& jag ber om ursäkt om jag bara upptaderar på kvällarna, men jag börjar sex på morgonen och slutar ett, sen lång promenad med hunden och sen stendäckar jag, det är lite jobbigt att inte blogga, men samtidigt så måste ni förstå mig, men jag brukar få in ett par inlägg på kvällen iallafall, sen har vi ju ynglingen som skriver också, hon skriver lite olika tider tror jag?:)

Men jag hoppas ni nöjer er med en video och lite bilder nu ?



Jag och Torres <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0