the big emelie

Namn: Emelie Westerholm
Ålder: 19 ½ :)
Bor: Med min pojkvän i Norge, med Familjen på västkusten i Sverige!
Jobbar/pluggar/arbetslös: Jag jobbar i Norge som frukostvärdinna/Servitris! började jobba här för två dagar sen, men det är riktigt roligt!

Lite ni borde vet:
Ja,det ni borde veta är att jag lever ihop med min underbara pojkvän Henrik, vi har 5 månader idag faktiskt!  Mina föräldrar är skilda, och jag har en låtsas pappa vid namn Patrik, men ingen kan slå min pappa TOmmy <3 underbar gubbe det där alltså, men synd är bor han i stockholm! buhu, men han kommer snart och hälsar på!

Inget mer ni MÅSTE veta faktiskt, men jag finns här, så det är bara till att fråga! hihi


jag och henrik <3


jag den 3/6-2010. för då tog jag studenten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0