bjuder på detta!




älskling & jag i bilen!


Calles pappas pool! Skit fint! :)


jackie, alex, guille, Carla & Calle!
dvs, calle och hans syskon, två spanska ( ej jackie)


jag innan vi skulle gå ut en kväll, killarna var seeeeeeega! haha


Älskling & Calle, påväg till krogen!


Calles rom & cola för 36 kr.. hahahaah
(det var en engelsk bar)


Jackie, Alex, Henke & Calle :)


Älskling & jag vid stranden! :)


Vi bowlade :)
Calle på bilden


älskling!


& vem vann? haha om inte JAAAAAG! :D


speldax!


Alex & jackie


Me and my love


kiss kiss


vi åkte ut på en ö :)


jag är steekarn!


my love and I


<3


my lovely boy


har 100 tals mer bilder, men blir för mycket här!
Snart kommer även en bildbomb från min student!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0